lauantai 20. joulukuuta 2008

Turhuuden huipentuma

Olen siirtynyt Haagaan. Tuntuu vaihteeksi ihan mukavalta nukkua huoneessa, joka on kaksi kertaa asuntoni kokoinen! Unohdin tietysti puolet tavaroista kotiin, mutta väliäkö sillä, kun taidamme mennä sinne istumaan iltaa kuitenkin.

Huomenna paketoin viimeiset lahjat ja syön syön syön syön. En tosin tiedä vielä mitä. Isä osti äsken pussin satsumia.

Tänne rantautuessani tutkin vähän eteisen kaappia, ja unohdettu "aktivistitakki" on päätynyt jälleen seuraani!
Yritin ottaa siitä itse kuvaa. Tyriks meni! Mutta näkyy sitä vähäsen.







Kynsilakan comeback!

Hah, elämä on ilmeisesti soljunut siihen pisteeseen, ettei minulla ole enää sanottavaa mistään. Todisteena jo toinen "MULLA ON TÄLLAINEN VAATE" -postaus.

Hyi Aida häpeä! Ja vastaukset tuleviin kysymyksiinne
- Ei, mulla ei nyt ihan oikeasti ole parempaa puuhaa
- Jep, mun mielestä on ihan oikeasti hauskaa tehdä turhia postauksia
- Juu, ihan oikeasti elämäni on joskus näin virikkeetöntä.
- Joo, lopetan tämän nyt ja lähden istumaan iltaa kotiin. Hahaha. Tulee sinne muitakin. Ihan oikeasti.

Ei kommentteja: